Hulp Nodig? Businessme.nl Klantenservice

Hulp nodig? Businessme.nl Klantenservice

Wij staan voor je klaar

Businessme.nl Klantenservice

Heb je vragen of wil je contact?

  • Check de FAQ

    Op deze pagina staan onze veel gestelde vragen, misschien vind je hier het antwoord op jouw vraag.

  • Mail ons

    Je kunt ons ook een bericht sturen via ons contactformulier. Antwoord binnen 90 minuten.

  • Stel je vraag via Facebook

    Voor korte vragen. Altijd snel antwoord.

  • Stel je vraag via Twitter

    Stel snel je vraag via @businessmenl.

Producten

Is het product op voorraad?

Als je het product van je keuze vanaf de categorie gevonden hebt is het product op voorraad. Ook staat er in het groen "In voorraad" op de productpagina. Als een product niet op voorraad is kun je het niet vinden in de categorie en staat op de productpagina een melding dat het het product niet op voorraad is. Ook is de "In Winkelwagen" knop dan niet te zien.


Kan ik grote aantallen bestellen?

Jazeker, het is voor veel van onze producten mogelijk grote aantallen te bestellen. Deze kunnen wij vaak gemakkelijk en binnen een week bij onze fabrikanten bestellen. Bekijk onze grote aantallen pagina of stuur even een e-mail met je wensen.


Meer over onze producten.

Bestellen

Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?

Als je bestelling gelukt is word je na betaling doorgestuurd naar onze "bedankt pagina". Hier staat je ordernummer en kun je lezen wat er na het bestellen gebeurt. Ook krijg je binnen een paar minuten een orderbevestiging via het e-mailadres wat je opgegeven hebt. Let op, soms komen deze e-mails in de spambox. Als je een account hebt kun je daar ook je bestelling terugvinden.


Het bestellen is niet gelukt, wat nu?

Dit kan zijn omdat er een storing is, of omdat de bestelling om een andere reden is geannuleerd. Je kunt proberen de bestelling opnieuw te plaatsen of je kunt ons even een email sturen, dan kijken wij de bestelling handmatig na. Soms kan het na de foutmelding zo zijn dat het product niet meer op de website staat, dan was er nog maar 1 van op voorraad en is deze voor jou gereserveerd door ons systeem. Je kunt dan het beste even contact opnemen.


Ik heb geen bevestiging ontvangen, wat nu?

Het kan zijn dat de e-mail in de spam of ongewenste box terecht is gekomen, check dit altijd eerst even. Mocht de e-mail daar ook niet staan dan kan het zijn dat er een probleem is met de bestelling, bijvoorbeeld dat de betaling niet voltooid is of dat er per ongeluk een verkeerd e-mailadres is opgegeven. Stuur ons dan even een e-mail en wij kijken je bestelling dan handmatig na.


Het lukt niet om te bestellen, wat nu?

Soms kan het zijn dat de afrekenpagina niet goed werkt, dit is alleen het geval in de oude browser Internet Explorer 9. In alle andere browsers werkt de afrekenpagina wel. Gebruik je Internet Explorer 9 dan is het aan te raden de browser te updaten naar de nieuwste versie of een andere browser te gebruiken tijdens het bestellen.


Meer over bestellen.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Je kunt bij ons betalen met creditcard, PayPal, iDeal, overschrijving of rembours.


Krijg ik na het betalen een bevestiging?

Na het bestellen krijg je altijd een orderbevestiging in je e-mail. Check ook je ongewenste/ spambox, soms komt de e-mail daar in terecht.


Kan ik een factuur van mijn bestelling krijgen?

Ja, mocht je de factuur van je bestelling willen hebben dan is dat mogelijk. Stuur dan even een e-mail of beantwoord de orderbevestiging, dan sturen wij je de factuur op.


Meer over betalen.

Verzenden en Bezorgen

Wat zijn de verzendkosten?

Verzendkosten zijn helemaal gratis.


Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Als je de bestelling geplaatst heb op een werkdag voor 17:00, dan wordt deze nog dezelfde dag verzonden. Bestellingen die na 17:00 en in het weekend geplaatst worden verzenden wij de volgende werkdag. Zodra de bestelling verstuurd is krijg je hiervan een e-mail met daarin de melding "Past door brievenbus" of een trackingnummer als de bestelling niet door de brievenbus past.


Kan ik mijn bestelling afhalen?

Je kunt je bestelling afhalen bij een van de 2000 afhaalpunten door heel Nederland. Je kunt bij het bestellen aangeven dat je een ander afleveradres op wilt geven en daar een van de PostNL kantoren bij jou in de buurt aanklikken.


Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Meestal ontvang je jouw bestelling de volgende werkdag. Houdt wel altijd rekening met een vertraging, zeker rond drukke periodes als kerst of rond andere feestdagen, dus als je bestelling er niet direct de volgende dag is kan het een dagje langer duren.


Meer over verzenden en bezorgen.

Retourneren

Wat is de retour termijn?

Bestellingen kunnen tot 4 weken (30 dagen) na ontvangst aangemeld worden om geretourneerd te worden.


Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kunt je bestelling eenvoudig retourneren via een postkantoor in de buurt. Download ons retour formulier, vul deze zo volledig mogelijk in en stop deze bij de retour in de doos zodat we de retour sneller kunnen verwerken.


Is retourneren gratis?

Voor het retourneren is het de bedoeling dat je het pakje zelf frankeert. Mocht Businessme.nl een fout hebben gemaakt of een verkeerd of kapot product hebben geleverd, dan vergoeden wij uiteraard de retourkosten, laat dit dan vooraf even aan ons weten.


Wanneer heb ik mijn geld terug?

Nadat wij je bestelling retour hebben ontvangen storten wij het aankoopbedrag inclusief eventuele reeds betaalde verzendkosten van de bestelling binnen maximaal 2 weken na de retourmelding terug op het rekeningnummer dat was opgegeven op het retourformulier. Je krijgt een e-mail zodra je retour is verwerkt.

Informatie stichting Webshop Keurmerk:

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.


Meer over retourneren.

Veiligheid en Privacy

Zijn mijn gegevens veilig?

Je adresgegevens worden alleen door Businessme.nl gebruikt en zullen niet verkocht of doorgegeven worden aan commerciële bedrijven. Wij gebruiken je gegevens alleen voor het verwerken van de bestelling.


Is het bestellen en betalen beveiligd?

Als je een bestelling plaatst bij Businessme.nl wordt deze vanaf de winkelwagen tot aan de bedankpagina beveiligd met een SSL certificaat. Ook het contactformulier heeft deze beveiliging. Je kunt dit herkennen aan het slotje en https in de adresbalk.


Meer over veiligheid en privacy.

Klachten

Waar kan ik mijn klacht kwijt?

Als je een klacht hebt over een product, de service, een bestelling of elke soort andere klacht, stuur dan onder vermelding van het ordernummer een e-mail naar klantenservice@businessme.nl. Probeer in deze e-mail zo gedetailleerd mogelijk de klacht te omschrijven. Wij proberen om elke klacht zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen zeven dagen te behandelen.


Zijn jullie lid van een geschillencommissie?

Jazeker, dat is één van de voordelen voor jou als klant. Businessme.nl is lid van Stichting Webshop Keurmerk. Deze stichting heeft een onafhankelijke geschillencommissie voor het geval je een geschil met Businessme.nl hebt. De uitspraak van de geschillencommissie is bindend en geldig tot bedragen van €10.000,-. Zo ben je dus altijd zeker dat je ergens terecht kunt met je klacht. Businessme.nl probeert natuurlijk eerst zelf de klacht netjes op te lossen.


Meer over klachten.